Zoeken

vrijdag 25 maart 2011

Spullen bestellen, een drama

Het is weer heerlijk weer vandaag, gelukkig maar, want ik probeer al een week lang verschillende mensen en bedrijven te benaderen via e-mail, zonder succes.

Gelukkig zit ik nu lekker in de tuin te genieten van het weer, terwijl ik de frustratie via dit blog even kwijt kan.

Ik snap er helemaal niets van, via ebay op diverse motorblokken gereageerd, geen enkel antwoord.

Extreme4x4 al meerdere malen gemaild en gebeld, vanaf hald februari, op het eerste contact na, geen verdere antwoorden meer

Qt Services, vooralsnog geen antwoord op mijn vragen...

Wil dan echt niemand meer iets verkopen in deze, toch minder goede economische tijden ?

Heb helaas geen tijd om heel Engeland af te rijden om een paar vragen te kunnen stellen.

Misschien moeten we maar terug naar ouderwetse geschreven brieven ?



- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten