Zoeken

dinsdag 29 maart 2011

Onderdelen halen !

Joepie, komend weekend naar de UK om de begeerde en onmisbare onderdelen voor de landrover op te halen.

Bij Ashcroft heb ik een r380 short bell housing versnellingsbak en een lt230 tussenbak besteld en die kan ik Vrijdag op gaan halen.

Verder heb ik ook de vering (eindelijk) weten te regelen bij Extreme4x4 en een "nieuw" 200tdi motorblok met alle toebehoren via ebay.

Kortom als het nu allemaal een beetje mee zit, heb ik in 1 ritje alle grote belangrijke (en dure) spullen voor de Land Rover in huis en kunnen we dus gaan beginnen met het opbouwen de komende weken !

Zondag als ik terug ben uit de UK mag dan wat mij betreft ook de Champagne ontkurkt worden en de nieuwe spullen kunnen dan gezegend en aanbeden worden ;-)

Ter afscheid van de oude versnellings en tussenbak hier nog een paar foto's










- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Kade, Roosendaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten