Zoeken

zondag 23 januari 2011

Zo dit is ook een mooie, de "Lara Croft Land Rover"

Lekker aan het surfen, ideeën aan het opdoen, kom ik op de volgende website terecht :

http://www.adrianstomcat.co.uk

En op deze website staan foto's van de "Lara Croft Tombraider Land Rover" Het is een leuke auto, maar niet helemaal wat ik wil met mijn 110.

Echter wat door de foto's aan het neuzen zie ik wel een paar hele mooie / stoere ideeën voor mijn dashboard :-)

Erg mooi, maar ook erg "bling bling"


Deurpanelen van traanplaat, dat wil ik ook, echter heb ik de
"modernere versie" en zijn de onderkanten van mijn deuren niet vlak...


Erg strak en functioneel al die metertjes in dat rvs/alu dashboard


Ook de "carkit" is voorzien :-)


Pfff, welk knopje dient nu ook weer waarvoor ?



Alles netjes afgewerkt....

1 opmerking:

  1. Misschien toch maar eens een TIG lasapparaat aanschaffen en een "cursusje" in Alu tig lassen volgen

    BeantwoordenVerwijderen