Zoeken

vrijdag 18 november 2011

Lampjes

Gisteren heeft mijn schoonvader mijn bestelling bij Jansen Land Rover opgehaald. Helaas zat er niet alles bij, maar dat sturen ze gelukkig op.

Ook wat tegenslag gehad, ik had gehoopt dat mijn wielkasverbreders erbij zaten, maar dat was helaas niet zo en ook de was de passing van de lampen niet juist. (Tja ik wilde zelf moderne, lampen met wit glas hebben, zoals de "Defender Rough" die ook heeft.

Na een boel gepruts met de bedrading van de knipperlichten toch de voorkan in elkaar gezet en achter de verlichting aangesloten, maar nog niet ingebouwd. Roeland heeft overigens mijn rechterdeur vastgezet met de nieuwe scharnierbouten en ook het deurrubber al geplaatst. Bij deze "Bedankt Roeland"

Wilde de auto eigenlijk af hebben nu, want mijn vrouw is vandaag jarig, maar goed dat lukt dus niet, alleen al niet omdat ik niet alle onderdelen heb.

Nu ga ik proberen de auto weer op de weg te hebben voor 9 December, want dan gaan we een lang weekend met vrienden naar Center Parcs in Winterberg.

Y7K5319

Y7K5320

1 opmerking:

  1. Prachtige auto zeg! De lak ziet er ook erg mooi uit. Jullie verdienen in mijn ogen een groot compliment!

    BeantwoordenVerwijderen