Zoeken

zaterdag 15 oktober 2011

Stuur gemonteerd en schutbord op zijn plaats !

Afgelopen dagen bezig geweest met het schoonmaken en spuiten van allerhande beugeltjes, de binnenkant van de motorkap en de binnenkanten van de 2 "neuzen"

Inmiddels is dat allemaal gebeurt en ben ik begonnen met het afmonteren van het schutbord en de motor. Zekeringenkast zit weer op het schutbord geschroefd en met wat gepuzzel is het gelukt om de motor "rond" te laten gaan !

Ik heb de kabelboom van het Discovery blok gebruikt, welke ik heb voorzien van de 2.5N/A stekkers. je moet wel even opletten, want de "bruine" draden welke in de 2.5N/A kabelboom zitten worden door de discovery "anders" aangesloten. Deze zitten bij de Discovery rechtstreeks op de + accupool.

Ik ga proberen zo snel mogelijk het andere neusdeel te monteren en alle slangen e.d. aan te sluiten. Helaas kan ik nog niet starten, want ik mis nog een aantal onderdeeltjes voor de brandstoftank en nog een nieuwe radiator, maar als die er zijn denk ik dat de auto zo gestart kan worden!.

De auto is trouwens wel erg hoog geworden !

Wordt vervolgd…..

IMG 0607
IMG 0608
IMG 0610
IMG 0611

Geen opmerkingen:

Een reactie posten