Zoeken

vrijdag 21 januari 2011

Zijkant linker voetbak gemaakt

Na het verwijderen van de linker voetbak, heb ik gezien dat de schutbord steun aan de binnenkant van de linker schutbord stijl wat roest schade heeft. Dit is op zich geen probleem, maar ik moet het natuurlijk wel even schoonmaken en behandelen met bijvoorbeeld Inox- of zink spray .

Gezien ik nog niet de gelegenheid heb gehad om voor deze spray te gaan shoppen, had ik niet zo heel veel zin om verder te gaan aan het schutbord.

Na wat overpeinzingen ben ik toch maar in de auto gesprongen en richting "mijn werkplaats" gereden.

Heb het schutbord verder schoongemaakt en de restjes van de oude voetbak verder verwijderd. Daarna ben ik begonnen aan de linker zijkant van de voetbak en die past inmiddels perfect en is af.

Vandaag even kijken of ik tussen de bedrijven door even naar JP Car Color kan gaan om daar een spuitbus Inox Spray te kopen of hem eventueel online te bestellen bij Rustbuster, zodat ik wellicht vandaag en anders Zaterdag de voetbak kan afmaken.

Het is in ieder geval de bedoeling om het schutbord komende week af te hebben en als het even lukt zelfs in de primer te hebben staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten