Zoeken

dinsdag 4 januari 2011

Dag 1 Demonteren is begonnen.

Een jaar geleden heb ik een oude Landrover 110 uit Engeland gehaald, met als doel deze in te voeren en helemaal op te knappen. Vorig jaar Januari was het zo ver, de Landrover had een Nederlands kenteken gekregen!


In de sneeuw, bij de Ruchpense Heide




Ik heb inmiddels een jaar met veel plezier in de Landrover gereden, maar mijn vrouw en ik hebben besloten dat het nu toch echt tijd wordt om te beginnen met de restauratie van de auto.


Vandaag samen met zoonlief naar "onze loods" gegaan, welke ik de voorgaande dagen had opgeruimd om te beginnen met demontage van de Landrover.
Wessel bezig met zijn eerste klus, het verwijderen van de voorbumper. 

Zo ! Linker zijkant is er af.....
Wessel heeft de bumper er af gehaald, maar ook de bankjes in de laadruimte en de achterbank verwijdert !

3 opmerkingen: